Vše, co za něco stojí, není jedoduché

neděle 26. října 2014

Představení

Takže něco o mně. Momentálně je mi patnáct let. A prostě chci zhubnout. Mám nastavený i svoje cíle, ale ty sem přidám až časem. Naštěstí chodím ještě do deváte třídy, takže ještě nějaký volný čas mám a cvičení stíhám. Momentálně jedu několik 30ti denních výzev, které mě doopravdy baví :-) Jsou těžké, netvrdím že ne, ale potom, co je odcvičím, mám lepší pocit.
Začala jsem hubnout už někdy v létě, ale to bylo takové chaotické a neuspořádané cvičení. Nicméně to byl začátek. Začala jsem se zajímat o zdravou stravu a cvičení. Dnes už toho vím doopravdy o hodně víc. Asi vám už došlo, že tohle není žádný ana nebo mia blog. K tomu jsem se nikdy nepřiblížila a ani nikdy nepřiblížím. Nejíst? Rly? Neumím si to představit :D A zvracet? To se mi zdá fakt dost nechutný, ale každý má svoje vlastní rozhodnutí, že.

Až si toto někdo přečtete, klidně mi pište návrhy a nápady na články, i když jich mám zatím dostatečně dost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat