Vše, co za něco stojí, není jedoduché

neděle 26. října 2014

Začátek

Zdravím vás všechny :-) Dospěla jsem k názoru, že s blogem bude hubnutí minimálně přehlednější a možná i lehčí. Tím nemyslím, že budu psát články a tím budu hubnout, nebojte, nejsem blbá :D Ale je to určitě nějaká ta motivace, obzvláště pokud váš blog někdo čte. Už dřív jsem chtěla začít s blogem, ale nevěděla jsem, co bych do něj psala. A asi před měsícem jsem chtěla začít s blogem ohledně hubnutí, ale to jsem nemohla najít nějakou vhodnou stránku. Naštěstí sem lze psát i přes tablet nebo mobil, což je pro mě veliké plus. Ale tam mi to nepracuje stoprocentně dobře, takže se budu snažit psát přes PC. Bohužel na počítači nebývám moc často, takže uvidíme, kdy a jak často sem budu vkládat nové články.

Přiznávám už teď, že to nebudou kdo ví jak hezké a elegantně upravené nebo napsané články, tohle bude něco jako můj hubnoucí deník. Takže nelíbí-li se vám články, tak je nečtěte, není nic jednoduššího. Ještě je možné, že tu budou časté překlepy, hlavně budu-li psát přes ten tablet.

:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat