Vše, co za něco stojí, není jedoduché

neděle 26. října 2014

Crazy goal

Ve dny, kdy nemám školu, mívám více času. Logicky, že. Ale od toho vznikjaí různé cíle, protože se celkem nudívám. Dnešní cíl je jednoduchý, dosáhnout lvl 10 v Nexercise.

Co je to Nexercise? Appka. Je jednoduchá, pochopila jsem ji hned. Možná ne celou, ale stačí mi to :D Jde o to, že do ní zadáváte různé aktivity (pohybové), které jste vykonali. A taky čas, jak dlouho jste to dělali. Za to se vám připisuje XP a postupujete do nových levelů. Mimoto se vám napíšete kolik jste spálili za určitou aktivitu kalorií, ale to moc nesleduju. Jsem soutěživá, takže mě to hodně pomáhá :)

Momentálně jsem tam level 2 nebo 3, teď přesně nevím. Ale není to jednoduché, postoupit tolik lvl za jeden den. Hlavně vezmete-li v úvahu, že do většího levelu potřebujete víc XP. Uvidíme, jestli to dám.


Odměna? Nad tou jsem nepřemýšlela. Ale teď mě napadlo, zítra ke mě přijedou dvě kamarádky. Samozřejmě tu budu mít nezdravé jídlo, takže za splnění si povolím 2muffiny :P Dnes jsem jeden měla, ale jen na ochutnávku a taky za odměnu. Jsou strašně dobrý a k tomu dýňový :3

Mějte se :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat