Vše, co za něco stojí, není jedoduché

středa 29. října 2014

Odpočinek

Když jsem dělala jumping jacks, tak mě to ani nebavilo. Ani jsem se potom necítila dobře. Takže mi teď došlo, že to nebylo asi to nejlepší. Asi potřebuju odpočinek, protože za poslední čtyři dny jsem cvičila víc, než za celý říjen. Myslím, že mě to cvičení nebaví, protože prostě moje tělo potřebuje odpočívat. Zkusím to. Pro dnešek už nedělat nic náročnějšího než chůzi. Uvidíme, jak mi bude zítra.

Ale trest za nedokončení mě stejně nemine :D

Brzy bude 1.11. Na ten datum mám určený první cíl, co se hubnutí týče. 56kg, 82cm přes břicho. (Tak nějak to je, musím se na to ještě kouknout). Tu váhu už mám, ale tu míru netuším.

Stále nemůžu najít krejčovský metr. :-( Vážně by mě zajímalo, kde je. Snad jsem ho nikde nenechala já. Při nejhorším se zeptám mamky.

Tak se zase mějte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat