Vše, co za něco stojí, není jedoduché

neděle 2. listopadu 2014

Začátky

Tenhle článek asi nebude na škodu. Sama přesně nevím, kdy a jak jsem začala.

Mám pocit, že jsem se hubnutím začala zabývat o letních prázdninách (2014). Ale až v srpnu, to byla fakt chyba. V červenci jsem totiž nic nedělala a dost jsem se jen tak povalovala u počítače. Samozřejmě jsem jedla...nijak přehnaně, ale nezdravě. Kromě dvou grilovaček, to byly big prohřešky. :-( Neřešila jsem to.

Někdy na začátku srpna jsem se dívala na televizi a u toho jedla. Jedla jsem fakt hodně. 9 buchet na večeři. Sladkých a nechutně nezdravých. Teď přemýšlím, jak jsem to jen dokázala sníst. Nicméně je mi špatně už jen z té myšlenky. Dokonce jsem se šla v ten den vážit, naskočilo mi tam 60kg (nebo 61?) A to jsem prostě nemohla mít!

Druhý den jsem šla někdy odpoledne cvičit. Ale nebylo to nic velkého, jen pár sedů-lehů a dřepů. Každopádně už tam bylo 59,5kg. Přes noc se to trpchu strávilo. Hodně dní potom jsem cvičila jen tak, že jsem dělala sedy-lehy a dřepy a zároveň jsem si myslela, že mi to zázračně pomůže. A ono nic. Sice mi na váze naskočilo 59kg, ale to jsem měla už před tím přežráním.

Potom jsem začala s mamkou chodit k babičce (je to asi 1km daleko). Myslím, že tohle mi doopravdy trochu pomáhalo, už jen proto, že jsem nebyla doma, kde bych něco jedla. Babička mi pořád nutila jídlo a mně dělalo strašnou radost to odmítání. Nejlepší na tom bylo, že to nikomu nevadilo. Mamka by mi radši něco koupila v obchodě, než abych jídlo jedla babičce. (Trochu s nadsázkou. Ale nevím, jak to vysvětlit. I peníze si vrací tak stylem: Mamka něco koupí a řekne babičce, že jí to nemusí platit, tak jí za to babička zaplatí víc, mamka to nechce...atd...nakonec se dohodnou na normální ceně.:D).

O pár dní později jsem začala cvičit víc. Bylo to pořád chaotické, prostě různé cviky...ale chtěla jsem začít skákat na švihadlo. Jenže to moc dupu. A ani do dnes nechci, aby někdo věděl, že hubnu. Že cvičím, ví sestra a možná i mamka. Nechci, aby někdo věděl o přesně tom okamžiku, kdy cvičím. A nechci dupat.
Každopádně k tomu skákání, skákala jsem jen chviličku. Jednak to bylo namáhavý a za druhý jsem dupala, no. :-(
Ale začla jsem cvičit víc.

Asi 10 dní před koncem prázdnin jsem pořád cvičila a pořád stejně. Jen jsem 30min chodila a pak jsem dělala pár základních cviků. Nic delšího než celkem 50min. Ale začala jsem jíst míň a pravidelněji. Pořád ne zdravě.

Moje cvičení pokračovalo i v září. Vážila jsem 58kg. Nepamatuju si datum, ale někdy jsme běhaly 1,5km. (Můj čas 9:32 :-( ). A v ten den jsem si sestavila vlastní kruhový trénink. Ne nic profesionálního, ale rozhodně lepší, než předtím.

Asi o tři dny později se mnou začala cvičit i moje sestra -_- Obyčejně by mně to nevadilo, ale začala cvičit přesně ty cviky jako já. Se stejným pořadím a stejným opakováním. A pořád se ptala, kolikrát má udělat to a tamto a jak se to dělá...jak jsem jí to měla říct uprostřed cvičení? Kvůli ní jsem cvičení pořád zastavovala. Štvalo mě to. Chodívala jsem naschvál cvičit v době, kdy byla na PC a něco tam dělala. Jenže ona vždycky maximálně za 3 minuty přilezla za mnou...občas mi to nevadilo, když se neptala. Možná se v tomhle chovám jako malý rozmazlený děcko, ale nezajímá mě to. Prostě to tak cítím.

Pak jsem přešla k 30-ti denním výzvám. Myslím, že v té době jsem začala vážit 57kg. Moje sestra přešla samozřejmě taky k tomu samému. To už mi tolik nevadilo, protože se tolik neptala. To je jedno. Výzvy pokračovaly a já začala jíst zdravě. Sice ani do dnes nejím úplně zdravě, ale je to lepší.
Asi před týdnem jsem si stáhla Nexercise a první tři dny jsem tím byla posedlá. Prostě jsem musela mít hodně XP! :D O tomhle jsem řekla sestře dobrovolně. A bylo to dobré rozhodnutí (co se mě týče). Protože den, dva potom, co si to stáhla, řekla, že stačí, když bude jenom hodně chodit a nebo dělat po nějakou dobu určitý cvik. Jakože ty výzvy vzdala a já ne.

Ve středu nebo v úterý jsem vzdala squats výzvu. I teď mě trochu bolí pravé koleno. Tohle si výjimečně nenalhávám, abych měla výmluvu. V ostatních výzvách pokračuju a většinou si k tomu ještě něco přidám. A nedávno, jak jsem psala, mi váha ukázala 56kg. Takže zatím všechno funguje. :-)

Možná jsem na pár věcí zapomněla a některé naschvál vynechala...ale už tak je to dost dlouhý článek :D

Taková otázka. Kolik si myslíte, že by měla vážit holka jako já? Mám 165cm a je mi 15. Nevíte? Mně zatím postačí 54kg, ale fakt nevím.

10 komentářů:

  1. Teda to bych ségře asi něco řekla. Mě by to hrozně rozčilovalo.
    Ale jinak moc hezký článek.
    Myslím, že vzhledem ke své výšce máš optimální váhu. Mě by se líbilo tak těch 50 kg, ale to už je na tobě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To já bych byla zase ráda kdyby brácha cvičil semnou :D samotnou mě to moc nebaví. V minulosti jsem i závodně tancovala, dělala karate atd. sport jsem milovala, a ikdyž vážím skoro metrák tak když zatnu tak mám strašně svalnatá stehna nebo lýtka, proto bych chtěla jít na výpočet celkového tuku v těle, svalů, kostí atd. ať vím. Jako samozřejmě mám dost tuku ale myslím že bych potřebovala shodit i tu svalovou hmotu nebo mě to strašně štve :/ A s tvou tvojí váhou, podle všeho máš naprosto normální váhu, i BMI, být tebou tak bych nehubla ale spíš zpevňovala, ale je to takhle těžké říct, nevidím tvojí postavu. :) každopádně je to tvá věc...hlavně nechtěj vážit 45kg prosím tě jak některé..

    OdpovědětVymazat
  3. Díky. :-) Tak asi zůstanu na těch 54kg. Uvidíme. Ale jo, určitě musím zpevňovat, to vím.

    OdpovědětVymazat
  4. Já strašně nemám ráda, když někdo ví, že cvičím, nebo mi vleze do pokoje v době, kdy cvičím a já to musím přerušit, hrozně me to rozhodí a naštve vždycky... Každopádně jsi obrá a 54kg je fajn:) Držím ti palce:)

    OdpovědětVymazat
  5. tak je ještě čas někdo to stíhá i dva týdne před Vánoci péct :) tak to by jsi si ho měla pořídit,aby jsi nezapomínala :D

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobré vidět, že někdo taky tak cvičí, ale já jsem ráda, že o tom doma nikdo neví a mohu si v klidu dělat co chci a něčí pozornost by mi spíše vadila.
    Hezky jsi s tím začala a přeji,ať se i brzy dočkáš svého konce za lepší postavou. :) Podle mě bys mohla mít i 55kg :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jinak fotku fenky určitě někdy na blog přidám :) je jí už 10let..ale pořád je jak rarášek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme ideální místo pro psa nebo třeba kočku, ale stejně máme jen rybičky -,- :D

      Vymazat
  8. Jo, mně právě taky vadí, když někdo ví, že cvičím. Třeba slyším bouchnutí dveří z chodby a hned se trochu zaseknu -,- A potom už to není ono. Proto mám ráda víkendový rána-všchni vstávají později, kromě mámy, ale ta chodí většinou do práce. :D

    OdpovědětVymazat