Vše, co za něco stojí, není jedoduché

čtvrtek 13. listopadu 2014

13.11.

Jídelníček:
Snídaně: müsli, bílý jogurt, mandarinka
Svačina: bagetka s ramou, salámem a sýrem, 2 mandarinky, 9 tyčinek a 3ks zlaté polomáčené
Oběd: kuskus se zeleninou (<3)
Večeře: 3plátky debrecínky, 4plátky sýru

Ta svačina je tak velká, protože jsem byla ve škole dýl. I když rozhodně mohla být lepší, lhát tu nebudu.

Pohyb: obvyklá chůze
+1h chůze
4min rozcvičky
za 22min: 120sec plank, 120x sed-leh šikmý, 120x zkracovačky, 185x unožení, 650x jumping jacks

No, teď si jdu dát ten oběd :D Konečně. Kuskus mi strašně chutná.

Byl dobrej :D Jak jinak. Teď jsem dodělala jeden úkol. Trvalo mi to přes hodinu. :-( Kdyby mi ten úkol aspoň k něčemu byl...doufám, že to bude za jedna, přeci jen se s tím takhle dělám...
Zítra je pátek. Fakt se těším. Ve škole ani nebudem dělat nic těžkýho, aspoň doufám :D Jen teď děláme v těláku takový ty akrobatický věci...nebo prostě kotouly, hvězdy a tak dále. To mě strašně nebaví. Ale přežiju to.
Kromě toho, v pondělí je volno. A v neděli je poslední den, co dělám výzvy.

1 komentář:

  1. Tak,ať se ti konec výzvy dost líbí a užiješ si to parádně. :)
    Moc pěkný jídelníček, užij si prodloužený víkend. ;)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat