Vše, co za něco stojí, není jedoduché

sobota 1. listopadu 2014

1.11.

Jídelníček:
Snídaně: pomeranč
Svačina: ovesná kaše s jablkem a skořicí
Oběd: Smažený sýr -_-, asi 2 brambory, rajče, jablko
Svačina: bílý jogurt s dvěma lžičkami skořice a půl lžičkou pampeliškového medu, mrkev
Večeře: červená paprika, 2 mandarinky

V podstatě ta svačina byla moje snídaně, jen jsem vstávala v šest a ráno jsem chtěla dělat něco na blogu a potom i cvičit. Proto jsem si dala ten pomeranč a po hodině jsem šla cvičit. Po cvičení jsem si šla udělat ovesnou kaši. Mimochodem, z jednoho hrnku ovesných vloček a ze skoro dvou hrnků mléka. Nevařila jsem jen pro sebe, rozdělila jsem to na půl.

Ten oběd raději nekomentovat. Původně jsem chtěla sníst půlku, ale nevyšlo mi to. Měl asi 130-150g. To nevím. Ale víc než stovka to bylo. Aspoň tatarku jsem odmítla.

Snad už víc nesním.

Pohyb: obvyklá chůze (o víkendu míň než ve dnech, co musím do školy)
za 24min jsem udělala 75x šikmé sedy-lehy (na obě strany), 75x zkracovačky, 1min plank, 2min a 20sec wall sit, 125x unožení na obě nohy, 375x jumping jacks a 6min z toho byla rozcvička
15min běhu
2hodiny chůze (ne v kuse)

Wall sit jsem si po 2min ulehčila a nohy trochu natáhla (nic strašného :D), protože už jsem to fakt nedokázala. Pokud budu dělat ještě něco, tak to doplním.

Jak to jde vám? :-)

Edit (19:36): Ještě jsem si dala 8mi minutové HIIT sprinty. No, trošku jsem si to zjednodušila. 30sec sprint a 30sec rest (pomalejší běh), a k tomu jsem dělala sprinty na místě.
A mamka udělala bábovku -_- Nevím z čeho, ale tvaroh tam bude. A určitě nezdravá je. Ale božsky voní. Naštěstí nejsem zvyklá takhle večer jíst, ale tuším, že to bude moje zítřejší snídaně. No nic, prostě to budu muset vysportovat :D
Chtěla jsem napsat ještě něco, ale absolutně mi to vypadlo. Třeba si vzpomenu a dopíšu to.

4 komentáře:

  1. Ten sport je super! :)
    Už jsem zveřejnila jídelníček tak určo mrkni, jinak dneska jsem nabitá energií i pozitivní náladou, je mi fajn. :) Jdu se projít s pejskem, tak zatím měj krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný jídelníček a sport, až se stydím, že jsem pozadu a tolik necvičím. :D

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dík :-) Jsem musela, když jsem měla takovej oběd.

    OdpovědětVymazat