Vše, co za něco stojí, není jedoduché

pondělí 27. října 2014

Today?

Předpokládám, že můj dnešní jídelníček bude děs a hrůza, ale tak jednou mě to nezabije :D Budu se sice snažit hlídat, ale ono to moc nepůjde, bude tu až moc sladkých a dobrých věcí. Minimálně bych byla ráda, kdybych nejedla žádné chipsy, tyčinky atp. Ale to se mi snad i povede.

Můj dnešní cíl jsem vymyslela při psaní tohohle článku. Bude to najít 128 obrázků s motivací k hubnutí. Ale aby na nich byly nějaké nápisy, ne jen fotky hubených lidí. Nejspíš bych je sem vložila až někdy zítra, ale hlavně je dneska musím najít. Tak uvidíme, jestli nepohořím, jak včera.

Už teď mám strašnou chuť na muffin, který si nebudu odpírat :D Určila jsem si to tak, že za dnešek můžu sníst dva muffiny a pak ještě puding se sušenkama a gumovýma červama. (Njn, halloween :D Ale ten pudink možná ani nebude :-))


Aspoň mlžu být ráda, že s kámoškama asi budu půlku dne na nohách, takže pohyb zas zajištěný. Večer, až odjedou ještě půjdu dělat výzvy...ty přece nemůžu vynechat :3 A za hodinku půjdu skoro kilometr k bus stop. A pak zpátky, s kámoškou, nebo s oběma. Nevím jestli ta jedna nepojede až za dvě hodiny. Nicméně ta by ke mně trefila :D Ta, co určitě pojede teď, ta ke mně netrefí, protože tu ještě nikdy nebyla.

Asi už bych seměla přestat vykecávat a nasnídat se.

Takže se zas mějte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat