Vše, co za něco stojí, není jedoduché

neděle 26. října 2014

Pohodička u TV

Tak, momentálně sleduju TV. Dívám se na Kameňák 3. Je to hrozná blbost, ale vtipná a zatím mě neomrzela :D Díkybohu u toho nic neokusuju, pouze piju obyčejnou vodu. Můj jídelníček je už tak poměrně špatný (vložím ho sem až večer). Jinak na Nexercise jsem stále lvl 3, ale lvl 5 za dnešek snad dám. Aspoň z půlky musím splnit svoji nesplnitelnou výzvu. Taky jsem začala uvažovat o výzvě na zítřek, ale to fakt nevím co. Už jen protože tu budou kámošky a já nebudu mít tolik času na plnění.

Ale mohla bych dát něco typu spálit určitý počet kalorií. Stejně vím, že zítra budu jíst nezdravě, takže by se něco toho typu hodilo :D

Ještě bych chtěla dodat, že už nejspíš vážím 56kg. Alespoň mi to ráno ukazovala váha, ale počkám na zítřek a uvidím :-) Nicméně jsem z toho happy celej den :D Jen se někam zatoulal krejčovskej metr a vůbec jsem ho nemohla najít :o Snad ho objevím.

Navečer si asi ještě zaběhám, ale spíš jen po domě, venku je fakt kosa. Když se mi nebude chtít, tak budu chodit sem a tam. :D Rozhodně musím zapojit ještě nějaký pohyb.

Už mě k tomuto článku nic nenapadá, tak se s vámi zas loučím :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat