Vše, co za něco stojí, není jedoduché

čtvrtek 30. října 2014

Open eyes

Víte, jak jsem nedávno někde tvrdila, že moc jídlo nehlídám? Včera to ještě byla pravda...

Dneska jsem si totiž brala do školy jiné džíny. Jsou takové teplejší, abych ráno nemrzla :D Ale při některé hodině mi sklouzly oči dolů a uviděla jsem svoje stehna. Fuj. Takovej ohavnej pohled. Prostě jsem nějak zapomněla, jak tlustá ve skutečnosti jsem :-(

Kromè toho jsem se před chvílí vážila a naskočilo tam 57! Hlavně, že předchozí tři dny tam bylo 56kg. :-(

Vážně se těším, až budu mít opravenej tablet. Mám na něm stáhnuto spousty hubnoucích applikací a hlavně kalorické tabulky.

A můj cíl co se kcal týče, bude asi 1000kcal. Ale celkově. I s odečteným pohybem. Takže až se někdy přežeru, tak budu prostě muset víc cvičit. Jen mě mrzí, že to takhle odkládám :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat