Vše, co za něco stojí, není jedoduché

úterý 28. října 2014

Oběd

Dneska mamka udělala na oběd buchtičky s krémem. Sice byly fakt dobrý a nijak mi to nevadí...svoje obědy moc nekontroluju, když mi je vaří máma. Pochybuju, že by mi ona vařila kdovíjak nezdravá jídla.

Ale buchtičky s krémem mají jednu nevýhodu...ty buchtičky jsou zvlášť. V jedné velké míse. Je těžké projít kolem a nevzít si. :-( Teď jsem to zrovna utnula. Snad mi to vydrží po zbytek dne. Abych toho nemusela potom litovat.

Už jsem udělala část mého dnešního cíle, ale fakt jenom část. Ty jumping jacks a 30ti minutový běh.

Teď si asi půjdu dát kafe, nebo nějaký čaj, abych byla zaneprázdněna pitím a ne jídlem. Možná budu psát hodně článků...nevím. Cokoli, abych nejedla.

Teď mě napadlo, že při chůzi můžu psát články. Alespoň přes mobil. Ale chůze přijde na program až později.

Takže se zatím mějte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat