Vše, co za něco stojí, není jedoduché

úterý 28. října 2014

Dnešní cíl

Dnešní cíl bude pohybový, hádejte proč? Protože jsem se včera přežrala. Minimálně jsem žrala hodně nezdravě. Takže zpátky k dnešnímu cíli. Bude takový různorodější.

Cíl:
500x jumping jacks
30min běhání (v kuse)
3 hodiny chůze (nemusí být v kuse)
10min skákat na místě (s jedinou pauzou max. 30sec)
5min skákat na levé (pauza max. 30s)
5min skákat na pravé (pauza max. 30s)
+obvyklé cvičení

Tohle asi není moc nesplnitelný cíl, vlastně vypadá celkem lehce, tak uvidíme. Dnešní odměna by byla cappuccino. (Ok, teď nevím jak se to píše xD) To mi chutná, nebo alespoň chutnalo, když jsem ho naposledy pila :D

A taky jsem si včera určila cíle do Vánoc :-) Hned jsem z toho šťastnější a rozhodně věřím, že to dokážu :-) Už jsem je sem vložila.

Žádné komentáře:

Okomentovat