Vše, co za něco stojí, není jedoduché

úterý 28. října 2014

28.10.

Tak jsem docvičila. Asi už před hodinou. Dneska mě trochu bolelo levé koleno, takže jsem si tu výzvu s dřepama rozdělila trochu víc. Ale zas jsem všechno stihla do 30min.

A můj jídelníček?
Snídaně: Jogurt s jablkem a lžičkou skořice, pomeranč
Oběd: buchtičky s krémem a jablko
Svačina: půlka misky müsli
Večeře: 5 buchtiček (těch od oběda), jogurt se skořicí a půl lžičkou pampeliškovýho medu, 5 plátků hovězí 91% šunky, 3 rajčata, mrkev

Hrozná večeře, vím. Zítřek začnu celej dobře. Ovesnou kaší :3 A snad budu i dobře pokračovat.

Ale dnešní pohyb taky nebyl nejhorší. Dokonce jsem 30 minut běžela. Ne moc rychle, ale přesto.
Zítra chci cvičit ještě takových 30 minut před snídaní. Buď běh nebo kombinace kardio cviků. Nikdo totiž nebude doma...až na moje sourozence, ale ti vstávají mnohem déle než já.

Takže už se celkem těším na zítřek a na to, jak si ráno zacvičím. Možná sem ještě nějakej článek přidám. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat