Vše, co za něco stojí, není jedoduché

neděle 26. října 2014

26.10.2014

Málem bych zapomněla :X Takže, můj dnešní jídelníček:
Snídaně: jeden dýňový muffin, bílý jogurt s hodně málo ovesnými vločkami a s mandarinkou, jablko
Oběd: Nějaká masová směs asi na způsob číny :D S rýží, jablko
Svačina: pomeranč, 2 mandarinky, asi čtvrtina misky müsli (sypaného) s trochou mléka
Večeře: 5 rajčátek malých, oranžových, míchaná vajíčka (2 vejce), 2 obyč. rajčata, 1 malou mrkev

Mám pocit, že to není zrovna nejlepší jídelníček :( Asi jste z toho poznali, že mám ráda jablka.
Ale na druhou stranu jsem dneska měla fakt hodně pohybu, takže je dnešek celkem úspěšný den :-)

Už se nemůžu dočkat zítřka :3 Vážně se těším, až kámošky přijedou. Bude to příjemná a vítaná změna. Asi bych dokázala psát doopravdy dlouhej článek, ve kterým by byla spousta keců, ale na YT jsem si našla film. Úplně náhodně. Nemám páru o čem to je, kdo v tom hraje a dokonce jsem už zapomněla název. :D Takže se jdu dívat,

Dobrou noc :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat